Marketing dla sklepów

W dobie Internetu i rozwijających się technologii, a zwłaszcza w ostatnich kilku latach wiele czynności, które wcześniej wymagały czasochłonnego stania w kolejkach teraz wiążą się jedynie z koniecznością posiadania komputera wraz z dostępem do Sieci. Do czynności takich zaliczyć można nie tylko możliwość robienia przy pomocy Internetu różnorodnych transakcji bankowych jak przelewy, ale również zakupy.

Większość sklepów posiada własne strony internetowe, na których można przeglądać katalogi z asortymentem i zamówić konkretny towar pod wskazany adres. Jednak ilość sklepów internetowych jest tak duża, że nie sposób przejrzeć wszystkie z nich, a to, który ze sklepów jest najczęściej odwiedzany zależy od jego pozycji na liście wyszukiwania.

Dlatego najlepszym sposobem na zwiększenie ilości wejść na strony jest ich odpowiednie pozycjonowanie. Pomocne są tutaj między innymi katalogi stron internetowych, na których można dodać link do swojej witryny i krótko ją opisać. Ważne jest jednak, aby wybrać katalog tematycznie zgodny z asortymentem czy treścią naszej strony oraz aby jej opis był względnie oryginalny w celu zwrócenia uwagi potencjalnych klientów.

One thought on “Marketing dla sklepów

  1. Moim zdaniem dużo sklepów internetowych ma złą optymalizację. Niektórzy szukają darmowych CMSów. Powinniśmy zlecić usługę jakiemuś zaufanemu programiście. Następnie dodawać stronę np: do wspomnianych katalogów stron.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *